KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

18.07.2022 - 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Akademik Not Ortalamasına Göre Yatay Geçiş Duyurusu

Akademik Genel Not Ortalaması (AGNO) kapsamında Üniversitemize yatay geçiş yapacak öğrenciler ile ilgili gerekli belgeler, müracaat ve değerlendirme takvimi aşağıda belirtilmiş olup başvurular belirtilen adres üzerinden ONLİNE olarak yapılacaktır. Eksik belge ile yapılan veya beyana uygun olmayan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.


Akademik Genel Not Ortalamasına Göre Yatay Geçiş Takvimi

Başvuru Tarihi

 Değerlendirme Tarihi

Sonuç İlan Tarihi

Kesin Kayıt Tarihi

Yedekten  Kazanaların İlan Tarihi

Yedek Kayıt Tarihi

 Başlangıç

 Bitiş

 Başlangıç

 Bitiş

 Başlangıç

 Bitiş

 Başlangıç

 Bitiş

18.07.2022

08:30

29.07.2022

16:30

01.08.2022

08.08.2022

12.08.2022

15.08.2022

17.08.2022

18.08.2022

18.08.2022

19.08.2021


2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Akademik Not Ortalamasına Göre Yatay Geçiş Kontenjanları


1. Akademik Genel Not Ortalamasına Göre Yatay Geçiş Başvuru Bilgileri


1.A) BAŞVURU YERİ VE ŞEKLİ:

Başvurular online başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Üniversiteye gelerek şahsen veya posta yolu ile başvuru alınmayacaktır. Başvurular 29.07.2022 tarihinde saat: 16:30'da otomatik olarak kapanacaktır.


Yatay Geçiş Şartları ve Koşulları


Başvuru Kılavuzu İçin Tıklayınız.



Online Başvuru İçin Tıklayınız. (Başvuru sistemi 18.07.2022 tarihinde açılacaktır.)



Üniversitemiz Kurum İçi Ve Kurumlar Arası Önlisans - Lisans Yatay Geçiş, Ders Muafiyet ve İntibak Yönergesi İçin Tıklayınız.



1.B) BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER:


Aşağıda yazılı belgelerin online başvuru sırasında başvuru sistemine yüklenmesi zorunludur.


Tüm öğrenciler için;


         1– Öğrenci Belgesi, (Kurumundan veya E-Devlet üzerinden alınan güncel tarihli belgelerde geçerlidir)


        2- Transkript (Not Döküm) Belgesi, (Kurumundan veya E-Devlet üzerinden alınan güncel tarihli belgelerde geçerlidir)  (Not Döküm belgesi birden fazla sayfa olması durumunda tüm belgeler taranıp (PDF) olarak yüklenmesi gerekmektedir.


         3– Disiplin cezası alıp almadığını gösteren belge. Öğrencinin Transkript (Not Döküm) belgesinde belirtilmemişse 


         4–İkinci öğretimden birinci öğretime yatay geçiş yapmak isteyen adayların öğretim yılı sonu itibariyle başarı sıralamasında ilk % 10’a girdiklerini gösterir belge,


Başvuru için yukarıda istenilen belgelerden eksik olması durumunda başvurular ilgili kurul/komisyon tarafından değerlendirmeye alınmayacaktır.


1.C) SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLANI:


Her bir diploma programı için ilan edilen kontenjan sayısı kadar asıl ve yedek aday belirlenecek olup; sonuçlar başvuru sonuç ilan tarihinde online başvuru sistemi üzerinden açıklanacaktır. Kişisel Verileri Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında web sayfası aracılığı ile yerleşen aday listeleri açıklanmayacaktır


1.D) KESİN KAYIT İŞLEMLERİ VE İSTENEN BELGELER:


   Kesin kayıtlar online başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Online kesin kayıt işlemi sonrası aşağıda istenen belgelerin kayıt olunan Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokuluna posta, e-posta yolu ile veya şahsen en geç online kayıt tarihini takip eden 5 (beş) iş günü içinde teslim edilmesi zorunludur. Aksi takdirde online kayıt işlemi ve kayıt hakkı iptal edilecektir.


1.E) KAYIT İŞLEMİ İÇİN İSTENEN BELGELER:


1)   Transkript (Not belgesi) Başvuran öğrencinin ayrılacağı üniversitede aldığı bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge,


           2) Ders içerikleri (Başvuru transkriptinde yer alan derslerin ders içerikleri öğrencinin kayıtlı olduğu Üniversitenin Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyor ise ders içeriği istenilmemektedir. Ders Bilgi Paketinde ders içerikleri yer almıyor ise ders içeriklerinin çıktısı veya onaylı fotokopisinin teslim edilmesi gerekmektedir.)


            3) Disiplin cezası alıp almadığını gösteren belge. Öğrencinin Transkript (Not Döküm) belgesinde belirtilmemişse 


            4) %10’a giren öğrenciler için %10’a girdiğini gösteren belge (halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenimine devam etmiş olan II. öğretim öğrencileri için).


5) Adayın kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı Yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge. Yatay geçiş yapmasına engel bir durum olmadığını gösteren belgeyi teslim etmeyen adayların kayıtları hiçbir şekilde yapılmayacak olup tüm kayıt hakları iptal edilecektir.


1.F) İLİŞİK KESME İŞLEMİ:


Yatay geçiş başvurusu yapan öğrenciler kayıt hakkı kazanıncaya kadar halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenime devam edeceklerdir. Kayıt hakkı kazanan öğrenci halen kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi Üniversitemize kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır.


ÖNEMLİ NOTLAR:



 * Başvuru yapmak isteyen öğrencilerin Üniversitemize gelmelerine gerek yoktur. Başvurular elektronik ortamda (online) olarak yapılacak olup; Posta, e-posta, kargo veya şahsen başvuru kabul edilmeyecektir. (Sistem 16:30'da kapanacaktır.)


*Belgelerin yüklenmesinin sorumluluğu öğrenciye aittir. Evrakların sisteme yüklenmesinde ortaya çıkacak sorunlardan üniversitemiz sorumlu değildir. Eksik bilgi ve belge olması durumunda yatay geçiş işlemi yapılamayacaktır. 


*Genel Not Ortalaması ile Başvuran adaylar arasındaki seçme ve yerleştirme, geçişin yapılacağı programın kontenjanı dahilinde ve başvuran öğrencilerin başarı derecelerine göre yapılır. En başarılı öğrenciden başlanılarak geçişi kabul edilecek öğrenciler belirlenir. Başarı sıralaması Genel Not Ortalamasına göre yapılır. Genel Not Ortalamasının eşit olması halinde Merkezi Yerleştirme puanı daha yüksek olan adaya öncelik tanınır.


*Açık veya uzaktan öğretimden diğer açık veya uzaktan öğretim diploma programlarına yatay geçiş yapılabilir. Açık ve uzaktan öğretimden örgün öğretim programlarına geçiş yapılabilmesi için, öğrencinin öğrenim görmekte olduğu programdaki genel not ortalamasının 100 üzerinden 80 veya üzeri olması gerekir. 


*Üniversitemiz Senatosu tarafından Yurt dışından öğrenci kontenjanı ayrılmamıştır.


*Çift Anadal, Yandal ve Kurumiçi yatay geçiş başvuruları ilgili Fakülte/YO/MYO'ya yapılacaktır.


 Yatay geçişle alakalı her türlü sorularınızı başvuru yapmak istediğiniz Birime sorabilirsiniz. 


AKADEMİK BİRİM ADI BULUNDUĞU YERLEŞKE İLETİŞİM BİLGİLERİ
Telefon E-Posta Adresi İnternet Sayfası
DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DİŞ HEKİMLİĞİ FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 3873
0344 300 3830
dishek@ksu.edu.tr https://dishekimligi.ksu.edu.tr/
EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 1344 egitimfakultesi@ksu.edu.tr https://egitim.ksu.edu.tr/
FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ)

0344 300 1362

0344 300 1445

fenedb@ksu.edu.tr https://fenedebiyat.ksu.edu.tr/
GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 1517 gsf@ksu.edu.tr https://guzelsanatlar.ksu.edu.tr/
İLAHİYAT FAKÜLTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 2749
0344 300 2758
ilahiyat@ksu.edu.tr https://ilahiyat.ksu.edu.tr/
İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DEKANLIĞI
 (AVŞAR YERLEŞKESİ)
0344 300 1525
0344 300 1592
iibf@ksu.edu.tr https://iibf.ksu.edu.tr/
MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK FAKÜLTESİ DEKANLIĞI
(AVŞAR YERLEŞKESİ)
0344 300 1606
0344 300 4561
mmfdekanlik@ksu.edu.tr https://mmf.ksu.edu.tr/
ORMAN FAKÜLTESİ ORMAN FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 1728 orman@ksu.edu.tr https://orman.ksu.edu.tr/
SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DEKANLIĞI
(BAHÇELİ EVLER YERLEŞKESİ)
0344 300 2617
0344 300 2616
sbf@ksu.edu.tr https://saglik.ksu.edu.tr/
SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 4716
0344 300 2185
sporbilimleri@ksu.edu.tr https://spor.ksu.edu.tr/
TIP FAKÜLTESİ TIP FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 3418 tipfak@ksu.edu.tr  https://tipfakultesi.ksu.edu.tr/
ZİRAAT FAKÜLTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ DEKANLIĞI (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 2017
0344 300 2016
ziraatfakultesi@ksu.edu.tr https://ziraat.ksu.edu.tr/
AFŞİN SAĞLIK YÜKSEKOKULU AFŞİN SAĞLIK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (AFŞİN YERLEŞKESİ) 0344 300 4901 ihakkikarakas@ksu.edu.tr https://afsinsyo.ksu.edu.tr/
GÖKSUN UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU GÖKSUN UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (GÖKSUN YERLEŞKESİ) 0344 300 4866 guby@ksu.edu.tr https://guby.ksu.edu.tr/
AFŞİN MESLEK YÜKSEKOKULU AFŞİN MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (AFŞİN YERLEŞKESİ) 0344 300 2257 afsinmyo@ksu.edu.tr https://afsinmyo.ksu.edu.tr/
ANDIRIN MESLEK YÜKSEKOKULU ANDIRIN MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (ANDIRIN YERLEŞKESİ) 0344 300 2294 andirinmyo@ksu.edu.tr https://andirinmyo.ksu.edu.tr/
GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU GÖKSUN MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (GÖKSUN YERLEŞKESİ) 0344 300 2333 goksun@ksu.edu.tr https://goksunmyo.ksu.edu.tr/
PAZARCIK MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARCIK MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (PAZARCIK YERLEŞKESİ) 0344 300 2429
0344 300 2436
abozyel@ksu.edu.tr https://pazarcikmyo.ksu.edu.tr/
KAHRAMANMARAŞ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU KAHRAMANMARAŞ SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (BAHÇELİEVLER YERLEŞKESİ) 0344 300 2823
0344 300 2819
saghiz@ksu.edu.tr https://shmyo.ksu.edu.tr/
SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 2408 sosyalbmyo@ksu.edu.tr https://sosyalmyo.ksu.edu.tr/
TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ (AVŞAR YERLEŞKESİ) 0344 300 2452 teknikbmyo@ksu.edu.tr https://teknikmyo.ksu.edu.tr/

SAYILARLA ÜNİVERSİTEMİZ

36109

Öğrenci

104355

Mezun

1282

Akademik Personel

2455

İdari Personel

272

Aktif Program

30

Öğretim Elemanı Başına Öğrenci

157869

Kütüphane Kaynağı