Akademik Genel Not Ortalaması kapsamında Üniversitemize yatay geçiş yapmaya hak kazanan öğrencilerin Başvuru Sonuçlarını Başvuru Sonuç İşlemlerini ve Kesin Kayıt İşlemlerini Başvuru Sistemi üzerinden yapacaklardır..
Kesin Kayıt Tarihi | Yedek Kayıt Tarihi |
Başlangıç | Bitiş | Başlangıç | Bitiş |
16.08.2021 | 18.08.2021 | 19.08.2021 | 20.08.2021 |
1. Akademik Genel Not Ortalamasına Göre Yatay Geçiş Başvuru Bilgileri
1.A) SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLANI:
Her bir diploma programı için ilan edilen kontenjan sayısı kadar asıl ve yedek aday belirlenecek olup; sonuçlar başvuru sonuç online başvuru sistemi üzerinden açıklanacaktır. Kişisel Verileri Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında web sayfası aracılığı ile yerleşen aday listeleri açıklanmayacaktır.
Başvuru Sonuçları ve Kesin Kayıt İşlemi İçin Tıklayınız
Online Kayıt Nasıl Yapılacak (Videolu Anlatım)
1.B) KESİN KAYIT İŞLEMLERİ VE İSTENEN BELGELER:
Kesin kayıtlar online başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Online kesin kayıt işlemi sonrası aşağıda istenen belgelerin kayıt olunan Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokuluna posta, e-posta yolu ile veya şahsen en geç online kayıt tarihini takip eden 5 (beş) iş günü içinde teslim edilmesi zorunludur. Aksi takdirde online kayıt işlemi ve kayıt hakkı iptal edilecektir.
1.C) KAYIT İŞLEMİ İÇİN İSTENEN BELGELER:
1) Transkript (Not belgesi) Başvuran öğrencinin ayrılacağı üniversitede aldığı bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge,
2) Ders içerikleri (Başvuru transkriptinde yer alan derslerin ders içerikleri öğrencinin kayıtlı olduğu Üniversitenin Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyor ise ders içeriği istenilmemektedir. Ders Bilgi Paketinde ders içerikleri yer almıyor ise ders içeriklerinin çıktısı veya onaylı fotokopisinin teslim edilmesi gerekmektedir.)
3) Disiplin cezası alıp almadığını gösteren belge. Öğrencinin Transkript (Not Döküm) belgesinde belirtilmemişse
4) %10’a giren öğrenciler için %10’a girdiğini gösteren belge (halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenimine devam etmiş olan II. öğretim öğrencileri için).
5) Adayın kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı Yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge. Yatay geçiş yapmasına engel bir durum olmadığını gösteren belgeyi teslim etmeyen adayların kayıtları hiçbir şekilde yapılmayacak olup tüm kayıt hakları iptal edilecektir.
2.D) İLİŞİK KESME İŞLEMİ:
Yatay geçiş başvurusu yapan öğrenciler kayıt hakkı kazanıncaya kadar halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenime devam edeceklerdir. Kayıt hakkı kazanan öğrenci halen kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi Üniversitemize kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır.
ÖNEMLİ NOTLAR:
Üniversitemize 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılında Yatay Geçiş yapan öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi/Uzaktan Eğitim Sistemi Kullanıcı bilgileri aşağıdaki gibidir:
Uzem Sistemine Giriş İçin Tıklayınız
Kullanıcı Adı: Öğrenci No
şifre: OBS (öğrenci bilgi sistemi)şifresi ile giriş yapabilirsiniz. (Şifreniz TC Kimlik Numaranızın ilk 5 (beş) hanesi
UZEM otomasyonu kullanıcı girişi için öğrencilerimiz Öğrenci Bilgi Sisteminden (OBS) ders kaydı işlemlerini tamamladıktan sonra uzaktan eğitim sisteminde aktif olacaktır.
Ders kaydınızı tamamladıktan sonra uzaktan eğitim otomasyonuna giriş yapabilir ve derslerinizi görüntüleyebilirsiniz.
Yatay geçişle alakalı her türlü sorularınızı başvuru yapmak istediğiniz Birime sorabilirsiniz. Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu İletişim Numaraları:
Fakülte/Yüksekokul/MYO | İletişim Numarası | E-Posta Adresi |
Afşin MYO | 0344 300 22 57 | afsinmyo@ksu.edu.tr |
Afşin Sağlık Yüksekokulu | 0344 300 49 01 | ihakkikarakas@ksu.edu.tr |
Andırın MYO | 0344 300 22 94 | erdalcetin@ksu.edu.tr |
Spor Bilimleri Fakültesi (BESYO) | 0344 300 47 16 | sporbilimleri@ksu.edu.tr |
Eğitim Fakültesi | 0344 300 13 44 | abarak@ksu.edu.tr |
Fen Edebiyat Fakültesi | 0344 300 14 45 | bayramkilic@ksu.edu.tr |
Göksun MYO | 0344 300 23 28 | goksun@ksu.edu.tr |
Güzel Sanatlar Fakültesi | 0344 300 15 17 | gsf@ksu.edu.tr |
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi | 0344 300 15 92-15 52 | iibf@ksu.edu.tr |
İlahiyat Fakültesi | 0344 300 27 49-27 58 | ilahiyat@ksu.edu.tr |
Kahramanmaraş Sağlık Hizmetleri MYO | 0344 300 28 23-19 | saghiz@ksu.edu.tr |
Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi | 0344 300 16 06 | mmfdekanlik@ksu.edu.tr |
Orman Fakültesi | 0344 300 17 28 | cuhadarh@ksu.edu.tr |
Pazarcık MYO | 0344 300 24 29 | abozyel@ksu.edu.tr |
Sağlık Bilimleri Fakültesi | 0344 300 26 17 | serpil@ksu.edu.tr |
Sosyal Bilim MYO | 0344 300 24 08 | hmehmetkarabacak@ksu.edu.tr |
Teknik Bilimler MYO | 0344 300 25 12 | teknikbmyo@ksu.edu.tr |
Türkoğlu MYO | 0344 300 42 27 | turkoglu@ksu.edu.tr |
Ziraat Fakültesi | 0344 300 20 17 | aliihsan@ksu.edu.tr |