KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Yatay Geçiş Başvuru Sonuçları-16.02.2021

Merkezi Yerleştirme (ÖSYM) Puanı ile ve Akademik Genel Not Ortalaması kapsamında Üniversitemize yatay geçiş yapmaya hak kazanan öğrencilerin Başvuru Sonuçlarını Başvuru Sonuç İşlemlerini ve Kesin Kayıt İşlemlerini Başvuru Sistemi üzerinden yapacaklardır..

                                           

Kesin Kayıt Tarihi

Yedek Kayıt Tarihi*

Başlangıç

Bitiş

Başlangıç*

Bitiş*

16.02.2021

19.02.2021

22.02.2021

23.02.2021

 

*  Yedek kayıt işlemi sadece Akademik Genel Not Ortalamasına Göre Yatay Geçişlerde yapılmaktadır. Merkezi Yerleştirme (ÖSYM) Puanına göre yatay geçişlerde yedek kayıt işlemi yapılmamaktadır.


 

1. Merkezi Yerleştirme (ÖSYM) Puanına Göre Yatay Geçiş Başvuru Bilgileri

 

 

1.A) SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLANI:

 

Her bir diploma programı için ilan edilen kontenjan sayısı kadar asıl aday belirlenecek olup; sonuçlar başvuru sonuç ilan tarihinde online başvuru sistemi üzerinden açıklanacaktır. Kişisel Verileri Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında web sayfası aracılığı ile yerleşen aday listeleri açıklanmayacaktır.


Kişisel Verileri Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında web sayfası aracılığı ile yerleşen aday listeleri açıklanmayacaktır. Başvuru sonuçlarını başvuru bilgi sisteminden öğrenebilirsiniz.

 


Başvuru Sonuçları ve Kesin Kayıt İşlemi İçin Tıklayınız

 


Online kayıt nasıl yapılacak (Videolu Anlatım)



 1.B) KESİN KAYIT İŞLEMLERİ VE İSTENEN BELGELER:

 

   Kesin kayıtlar online başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Online kesin kayıt işlemi sonrası aşağıda istenen belgelerin kayıt olunan Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokuluna posta yoluyla veya şahsen en geç online kayıt tarihini takip eden 5 (beş) iş günü içinde teslim edilmesi zorunludur. Aksi takdirde online kayıt işlemi ve kayıt hakkı iptal edilecektir.

 

1.C) KAYIT İŞLEMİ İÇİN İSTENEN BELGELER:

 

             1)  Transkript (Not belgesi): Başvuran öğrencinin ayrılacağı üniversitede aldığı bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge,

 

          2) Ders içerikleri (Başvuru transkriptinde yer alan derslerin ders içerikleri öğrencinin kayıtlı olduğu Üniversitenin Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyor ise ders içeriği istenilmemektedir. Ders Bilgi Paketinde ders içerikleri yer almıyor ise ders içeriklerinin çıktısı veya onaylı fotokopisinin teslim edilmesi gerekmektedir.)

 

            3) Disiplin cezası alıp almadığını gösteren belge. Öğrencinin Transkript (Not Döküm) belgesinde belirtilmemişse

 

            4) %10’a giren öğrenciler için %10’a girdiğini gösteren belge (halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenimine devam etmiş olan II. öğretim öğrencileri için).

 

         5) Adayın kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı Yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge. Yatay geçiş yapmasına engel bir durum olmadığını gösteren belgeyi teslim etmeyen adayların kayıtları hiçbir şekilde yapılmayacak olup tüm kayıt hakları iptal edilecektir.

 

1.D) İLİŞİK KESME İŞLEMİ:

 

Yatay geçiş başvurusu yapan öğrenciler kayıt hakkı kazanıncaya kadar halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenime devam edeceklerdir. Kayıt hakkı kazanan öğrenci halen kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi Üniversitemize kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır.

          

2. Akademik Genel Not Ortalamasına Göre Yatay Geçiş Başvuru Bilgileri

 

2.A) SONUÇLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ VE SONUÇLARIN İLANI:

 

Her bir diploma programı için ilan edilen kontenjan sayısı kadar asıl ve yedek aday belirlenecek olup; sonuçlar başvuru sonuç ilan tarihinde online başvuru sistemi üzerinden açıklanacaktır. Kişisel Verileri Korunması Kanunu (KVKK) kapsamında web sayfası aracılığı ile yerleşen aday listeleri açıklanmayacaktır.

 



Başvuru Sonuçları ve Kesin Kayıt İşlemi İçin Tıklayınız 


Online kayıt nasıl yapılacak (Videolu Anlatım

 



2.B) KESİN KAYIT İŞLEMLERİ VE İSTENEN BELGELER:

 

   Kesin kayıtlar online başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda yapılacaktır. Online kesin kayıt işlemi sonrası aşağıda istenen belgelerin kayıt olunan Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokuluna posta yoluyla veya şahsen en geç online kayıt tarihini takip eden 5 (beş) iş günü içinde teslim edilmesi zorunludur. Aksi takdirde online kayıt işlemi ve kayıt hakkı iptal edilecektir.

 

2.C) KAYIT İŞLEMİ İÇİN İSTENEN BELGELER:

 

1)   Transkript (Not belgesi): Başvuran öğrencinin ayrılacağı üniversitede aldığı bütün dersleri ve bu derslerden aldığı not ile genel not ortalamasını gösteren resmi belge,

 

           2) Ders içerikleri (Başvuru transkriptinde yer alan derslerin ders içerikleri öğrencinin kayıtlı olduğu Üniversitenin Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyor ise ders içeriği istenilmemektedir. Ders Bilgi Paketinde ders içerikleri yer almıyor ise ders içeriklerinin çıktısı veya onaylı fotokopisinin teslim edilmesi gerekmektedir.)

 

            3) Disiplin cezası alıp almadığını gösteren belge.

 

            4) %10’a giren öğrenciler için %10’a girdiğini gösteren belge (halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenimine devam etmiş olan II. öğretim öğrencileri için).

 

5) Adayın kayıtlı olduğu Üniversiteden alacağı Yatay geçişine engel bir durum olmadığına dair belge. Yatay geçiş yapmasına engel bir durum olmadığını gösteren belgeyi teslim etmeyen adayların kayıtları hiçbir şekilde yapılmayacak olup tüm kayıt hakları iptal edilecektir.

 

2.D) İLİŞİK KESME İŞLEMİ:

 

Yatay geçiş başvurusu yapan öğrenciler kayıt hakkı kazanıncaya kadar halen kayıtlı olduğu üniversitede öğrenime devam edeceklerdir. Kayıt hakkı kazanan öğrenci halen kayıtlı olduğu üniversiteden herhangi bir ilişik kesme işlemi yapmayacaktır. İlişik kesme işlemi Üniversitemize kayıt olduktan sonra üniversiteler arasındaki resmi yazışma ile yapılacaktır.

 

 

ÖNEMLİ NOTLAR:


 

Üniversitemize 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Yatay Geçiş yapan öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemi/Uzaktan Eğitim Sistemi Kullanıcı bilgileri aşağıdaki gibidir:

Uzem Sistemine Giriş İçin Tıklayınız

Kullanıcı Adı: Öğrenci No
şifre: 
OBS (öğrenci bilgi sistemi)şifresi ile giriş yapabilirsiniz.
(Şifreniz TC Kimlik Numaranızın ilk 5 (beş) hanesi

UZEM otomasyonu kullanıcı girişi için öğrencilerimiz Öğrenci Bilgi Sisteminden (OBS) ders kaydı işlemlerini tamamladıktan sonra uzaktan eğitim sisteminde aktif olacaktır.

Ders kaydınızı tamamladıktan sonra uzaktan eğitim otomasyonuna giriş yapabilir ve derslerinizi görüntüleyebilirsiniz.

 

 

  Yatay geçişle alakalı her türlü sorularınızı başvuru yapmak istediğiniz Birime sorabilirsiniz. Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulu İletişim Numaraları için Tıklayınız;