KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ

Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı

2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı Katkı Payı/Öğrenim Ücreti Ödeme ve Ders Kayıt İşlemleri Duyurusu-14.02.2021

ÖNLİSANS, LİSANS VE LİSANSÜTÜ PROGRAMLARINA KAYITLI TÜM ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE!

1- Üniversitemize kayıtlı olan (1., 2., 3. ve daha fazla yılında öğrenime devam edecek I. ve II. öğretim) tüm öğrenciler (Önlisans, Lisans ve Lisansüstü programlarına kayıtlı olan) 15-21 Şubat 2021 tarihleri arasında Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparak zorunlu ve seçmeli derslere ait ders kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir. Ders Kayıtları için sistem 15 Şubat 2021 tarihinde  saat:10:00'da otomatik olarak açılacaktır. 21 Şubat 2021 tarihinde saat:23:59'da  otomatik olarak kapanacaktır.

  **Öğrenci Numaranızı bilmiyorsanız, öğrenmek için Tıklayınız...

  ***Ders Kayıt Sayfanızın Üst Sağ Köşesinde Yatırılması Gereken Ücret Miktarı Aşağıdaki Şekilde Görülmektedir.


2Birinci öğretim programlarına kayıtlı olup normal öğrenim süresini tamamlamış olan (Önlisans, Lisans ve Lisansüstü) öğrenciler ile birinci öğretim veya açık öğretim kapsamında bir programa kayıtlı iken aynı kapsamda ikinci bir Yükseköğretim programına (çift ana dal programları hariç olmak üzere) kayıt yaptıran öğrenciler ikinci programa ait (En Son Kayıt yaptırdığı Yükseköğretim Kurumuna) öğrenci katkı payını, öğrencilerin kendileri ödemeleri gerekmektedir. Bu nedenle katkı payı ödemesi gereken tüm öğrencilerin 15-21 Şubat 2021 tarihleri arasında Vakıflar bankası; ATM, Gişe veya Vakıfbank internet bankacılığı (Vakıfbank İnternet bankacılığı olanlar) üzerinden öğrenci numarası ile katkı payını ödemeleri ve Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparak ders kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir.

3- Sağlık alanında ve İlahiyat alanında lisans tamamlama programlarına kayıtlı öğrenciler kayıtlı oldukları lisans programına ilişkin belirlenen katkı payı/öğrenim ücretini 15-21 Şubat 2021 tarihleri arasında Vakıflar bankası; ATM, Gişe veya Vakıfbank internet bankacılığı (Vakıfbank İnternet bankacılığı olanlar) üzerinden  öğrenci numarası ile katkı payını ödemeleri ve Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparak ders kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir.

4- 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Yatay Geçiş yoluyla Üniversitemize kayıt olan ve katkı payı/öğrenim ücreti ödemesi gereken öğrencilerimizin 15-21 Şubat 2021 tarihleri arasında Vakıflar bankası; ATM, Gişe veya Vakıfbank internet bankacılığı üzerinden (Vakıfbank İnternet bankacılığı olanlar) öğrenci numarası ile katkı payını ödemeleri ve Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparak ders kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir.

5- Uluslararası (Yabancı Uyruklu) öğrenciler; Üniversitemizde kendi imkanları ile öğrencim gören Yabancı Uyruklu öğrenciler Üniversitemize kayıt olan ve katkı payı/öğrenim ücreti ödemesi gereken öğrencilerimizin 15-21 Şubat 2021 tarihleri arasında Vakıflar bankası; ATM, Gişe veya Vakıfbank internet bankacılığı üzerinden (Vakıfbank İnternet bankacılığı olanlar) öğrenci numarası ile katkı payını ödemeleri ve Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yaparak ders kayıt işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir.

6- Engelli öğrenciler: Engelli olduğuna dair sağlık raporunu sunan ikinci öğretime devam eden öğrencilerin ödemesi gereken öğrenim ücreti tutarlarından program süresi ve kayıtlı olunan program sınırlaması olmaksızın engellilik oranı kadar indirim yapılır. Birinci öğretime programlarına kayıtlı olan engelli öğrencilerden program süresi ve kayıtlı olunan program sınırlaması olmaksızın katkı payı alınmaz.

7- Katkı Payı/Öğrenim Ücreti ödemesi gereken öğrenciler (Önlisans, Lisans ve Lisansüstü) katkı payı/öğrenim ücretini 15-21 Şubat 2021 tarihleri arasında ödemedikleri ve ders kaydı yapmadıkları takdirde 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında ders ve sınavlara katılamaz ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar. Katkı payı/öğrenim ücretini ödemeyen ve ders kaydı yapmayan öğrencilerin varsa girdikleri ders ve sınavlar geçersiz sayılır.

ÖNEMLİ NOTLAR:

ü Katkı payı/öğrenim ücretini ödedikten sonra ders kaydınızı gerçekleştiriniz.

ü Vakıfbank ATM’lerinde; Harç Yatırırken tekrar eden numaraların olması durumunda birkaç saniye beklenilmesi gerekir. Örnek: 20130066590 öğrenci numarası olan öğrencinin ATM üzerinden harç yatırırken “00” ve “66”da birkaç saniye beklemesi (2-3 saniye) gerekir.

ü 2020 YKS ile Üniversitemize yerleşen ve kayıt yaptıran adayların herhangi bir belge getirmeyeceklerdir.

ü Üniversitemize 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında yatay geçiş yapan öğrencilerin muafiyet işlemlerini en geç 26 Şubat 2021 tarihine kadar posta yoluyla (Postadaki gecikmelere dikkat edilmesi gerekir) göndermeleri veya şahsen getirmeleri gerekmektedir. Transkript (Not Döküm) belgelerinden onaysız (İmzasız, Mühürsüz, E-İmzasız) olanlar değerlendirmeye alınmayacaktır.

ü Üniversitemize 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında Yatay Geçiş yapan öğrencilerin Uzaktan Eğitim Sistemi Kullanıcı bilgileri aşağıdaki gibidir:

Uzem Sistemine Giriş İçin Tıklayınız

Kullanıcı Adı: Öğrenci No
şifre: 
OBS(öğrenci bilgi sistemi)şifresi ile giriş yapabilirsiniz.

UZEM otomasyonu kullanıcı girişi için öğrencilerimiz Öğrenci Bilgi Sisteminden (OBS) ders kaydı işlemlerini tamamladıktan sonra uzaktan eğitim sisteminde aktif olacaktır.

Ders kaydınızı tamamladıktan sonra uzaktan eğitim otomasyonuna giriş yapabilir ve derslerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Eğitim Öğretim Nasıl Olacak?

Covid-19 salgınının ülkemizdeki yayılımının en aza indirilmesi ve bu salgınla mücadele ve etkilerinin azaltılması amacına yönelik alınan önlemler kapsamında, Üniversitemiz 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında takip edilecek eğitim yöntemi hakkında yapılan görüşmeler ve değerlendirmeler sonucunda;

1. Tıp Fakültesi 4. ve 5. sınıf teorik derslerinin uzaktan, uygulama derslerinin ise seyreltilmiş gruplar halinde yüz yüze eğitim yöntemiyle yürütülmesine,

2. Tıp Fakültesi 6. sınıf öğrencilerinin (intörn doktorların) eğitim programlarının KSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Hastanesinde yüz yüze eğitim yöntemiyle yürütülmesine,

3. Sağlık Bilimleri Fakültesi Hemşirelik ve Ebelik bölümleri ile Afşin Sağlık Yüksekokulu Hemşirelik bölümü 3. ve 4. sınıf uygulama derslerinin bahar yarıyılı başlangıç tarihi olan 22 Şubat 2021 tarihi itibariyle dijital eğitim materyalleri kullanılarak uzaktan eğitim şeklinde başlanmasına, 22 Mart 2021 tarihi itibariyle KSÜ Sağlık uygulama ve Araştırma Hastanesi ve diğer sağlık kurumlarıyla işbirliği çerçevesinde belirlenecek uygulama takvimi doğrultusunda ve muhtemel bulaş riskine karşı gereken önlemler alınarak seyreltilmiş gruplar halinde yüz yüze eğitim şeklinde sürdürülmesine, teorik derslerin ise bütünüyle uzaktan eğitim yöntemiyle yürütülmesine,           

4. Diş Hekimliği Fakültesi 3. sınıf teorik derslerinin uzaktan, uygulama derslerinin ise seyreltilmiş gruplar halinde yüz yüze eğitim yöntemiyle yürütülmesine,

5. Yukarıda belirtilenler dışında olmak üzere, Üniversitemizin ön lisans, lisans ve lisansüstü eğitim programlarında yer alan tüm teorik ve uygulama derslerinin uzaktan eğitim yöntemiyle yürütülmesine,

Karar verilmiştir.



Öğrenci İşleri Daire Başkanlığından gelecek olan duyuru/bildirim ve haberleri takip edebilmeniz için Öğrenci Bilgi Sisteminin Mobil Uygulamasını indirmenizi tavsiye ederiz. Bilgi için http://oidb.ksu.edu.tr/default.aspx?DId=43257 adresini ziyaret ediniz.

DERS KAYDINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER